Fulladj meg

És elézkezett a várva várt nap. Élesben is kipróbáltuk azt, amiről eddig csak beszéltek. Szmogriadó van. A lényeg egyszerű. ahhoz, hogy elviselhetőbb legyen a levegő, csökkenteni kell a szállópor koncentrációt. Ez úgy kívánják elérni, hogy páros napokon a páros, páratlan napokon pedig a páratlan rendszámú autók hajthatnak Budapesten. Nekem szerencsém van, mert páros végződésű az autóm rendszáma, így a hétfői napon használhattam az autót. Viszont ahogy elnéztem, nem sok embert érdekelt a dolog. Ugyan úgy jártak a páratlan rendszámú autók is.

Ezzel még aránylag semmi gond, mert először volt ilyen. De hogy a politikát ilyen szinten keverjék bele? Azt mondja egy ismerősöm, hogy azért szarik az egészre, mert a Demszky kérte és különben sincs kibékülve a magyar rendőrséggel, mert a tüntetéseknél nem azonosítják magukat. A legszebb az volt, hogy azt mondta, ha a Tarlós kérné, akkor letenné az autót. Azt hittem, az agyam eldobom. Nem azért kell letenni az autót, mert a számunkra szimpatikus politikus kéri, hanem azért, hogy a gyerekeket ki lehessen vinni a játszótérre anélkül, hogy megfulladnának.

Engem speciel kevésbé érint, mert nem vagyok budapesti. De hogy tényleg ennyire csak a saját érdekük szerint éljenek emberek, az már furcsa.