Ügyfélhűség 2.

 

Az alábbi képet a fogyasztás egyik templomában lőttem. Remek példa arra, hogyan orientáljuk a leendő vevőinket egy adott márkához. A képlet egyszerű. Dobjunk piacra a termékprofilunknak megfelelő játékot lehetőleg karácsony előtt, amikor az emberek minden szart megvesznek kínjukban. A játék tartalmazza a cég logóját és a valódi termékek színében pompázzon, hogy minél jobban beleívodjon a gyerek agyába a márkával azonosítható elemek.

Persze gondolom az sem elhanyagolható, hogy a kedves szülő valamilyen szinten kötődjön a márkához. De ez nem feltétel.


 

 

 

 

 

 

 

 

A termék maga egyébként rendelkezik minden kényelmi funkcióval. Hangot ad és rezeg is, mint az igazi légkalapács. Csak remélni merem, hogy a mi házunkban senkinek nem hoz ilyet a jézuska, mert akkor szép új év elé nézünk.

Fogyasszunk egészséggel!